Thursday, December 2, 2010

kembali beraksi

asssalamualaikum....

dah agak lama sudah tidak menjenguk blog ini...pelbagai rintangan dan halangan terpaksa aku tempuhi dalam hidup ini untuk mencapai sperti hari ini....suka dan duka terpaksa aku tempuhi dan semua ini telah banyak mematangkan hidup ini....


hari ini..aku adalah aku seperti dahulu..pejam celik pejam celik aku dah berada di tahun 4 pengajian semester 1 dan bakal melangkah ke semester 2 dalam 1 bulan ...dan pengetahuan anda semua itu adalah semester terakhir aku di universiti ini....setelah hampir 6 tahun aku akhirnya menemui titik noktah yang akan menamatkan riwayat pengajian aku di universiti...perancangan elepas ini...of course kerja kan tetapi andai takdir rezeki tak ada mungkin akan ambik master pulak..wakaaa....

sekarang adalah minggu peperiksaan akhir universiti...adoii penat betul..macam2 story dah terpaksa diharungi..exam ok ler..walopun berterabur semuanya...redha jer lerrr...ujian semua iniii...





life aku sekarang dah banyak beza...dari duk hostel dah pindah rumah sewa yang lebih kurang 2 km ari kampus..dari jalan kaki hari ini dah bawak motor..walopun banyak wat hal tetapi itu jer kan yang mampu aku...dari duk makan kat kedai sikalang ni dah masak2(tetapi sekarang ni aku diet..dah 10 hari tak makan nasi)....perjalanan semester ini terlalu memenatkan..psm1 dah berakhir dan menungu psm 2 lak..nak masuk lab wat projek memerlukan komitmen yang tinggiii...harap harap semua ini berjalan lancar..doakan yerrr

No comments: