Sunday, March 14, 2010

coretan hari ni...

pangkor oh pangkor....

mesanya mereka...ade ape2 ker...

ni lg kontroversi...amik due

cik tam sesat dlm bilik..

global warming issue..mati kat tasik kering...


assalamualaikum...

sajejer ari ni rase boring ..sekarang ni dah 15 mac 2010..12.13pm..sepatutnya ade kelas control engineering bt class cncel today(myb kot but lctrer xder bg notice or msg)...so dlam boring niamik mase sikit menulis kat blog ni kat surau G3 niii..
ari ni dah masuk week 11 lecture n means that ade 3 weeks lg for ths semester...banyak perkara yang kena satel...mngu lepas baru jer abis test 2 heat transfer n rabu ni solid 2 n myb nxt week ader 3 test...lab report pn x siap lg niii...

memang dah sterss sngat dah mngu nii..rase penat ler pulakkn tiap2 ari gi kelas cam nii..kalo diikutkan hati nak ponteng jer tp petang nji ader design n myb atndance tu cnsider markah.. duit pn dah xder...tiap2 ari makan dengan berjimat cermat..roti n megi makanan ruji budak universiti dan menjadi makanan aku..apepun myb d bst step for diet session kan...

cerite pasal aku lak kan..dua tiga mngu lepas ader join biro tatanegara ke pangkor...for me nthg speciel...name jer pangkor tapi duduk kat kem cam btn biase tu..tp ni btn santai jer..yg x best bg aku kn kena snorkeling n aku x minat sbb aku x pandai berenang...so, aku terpaksa main air walaupun sangat menderita bg aku..kalo ikut plan kita orang pergi jalan2 pusing pangkor ari ahad tapi ade event hindu lak kat situ(semayang tahunan myb) so x dapat ler nak gi jalan2..sbb jalan jem teruk.. sampai jeti nak balik lumut memang keadaaan dahsyat sangat2...org berebut nak naik feri sehinggga ader gaduh2..dah jadi pergaduhan mulut antara kaum lak...

memandangkan duit dah xder so mngu last2 ni kan duk diam2 jer laaa...kalo lepak luar kena duit lak kan tp lepak kat bilik sorang sorang layan facebook n youtube jer...

No comments: