Friday, September 26, 2008

luahan...


Kau hadir depanku,

Melemparkan senyuman manis,

Dengan kelembutan jiwamu,

Membuat aku terdiam dan terpaku disitu,

Siapakah gerangan dirimu,

Membuat aku terbuai...

Hari dan bulan berlalu,

Aku semakin akrab denganmu,

Seribu janji kau dan aku melafazkannya,

Untuk terus setia dan hidup bersama,

Untuk terus mengukir kenangan ini,

Kerana dirimu insan yang kusayangi,

Untuk selamanya...

Cinta itu indah untuk diungkap,

Aku sentiasa terlena dibuainya,

Tanpa kusedari cinta juga menjadi penghalang buatku,

Kerana cinta membawa aku kecewa disini,

Dalam lembah kematian,

Dengan seribu kekecewaan...

Kau yang memulakannya,

Mengapa engkau yang mengecewakannya,

Adakah aku ini hanya boneka buatmu,

Setia menunggu dalam kedaifan kasih mu,

Sedangkan kau dalam kemanisan cinta mu,

Dengan janji yang tak pernah kau turutkan...

Malam ini,

Haruskah ku bermimpi bersama dirimu lagi,

Walau musim sudah berlalu,

Aku masih termenung sendiri,

Dimana silap diri ku ini....

No comments: