Sunday, September 14, 2008

kenangan pahit industrial training

LI aku macam nak giler..aku rase tension giler...kerja tak dibayar satu sen pun tapi nak mintak aku buat cam kuli batak ..aku tak sebodoh dia orang sume...aku buat LI sebab nak tngok sebahagian tugas kalo aku krja.. tapi dia orang nak seksa aku..sorry ye...aku tak sebodoh tu..
especially to my boss and staff dev. department tu...jangan cuba nak jatuhkan maruah aku...
aku memang menyesal duk sana....aku tak balik sane lagi...kalo aku ludah aku takkan jilat balik..

salah satu tugas bodoh kat sane...kaji air taik...management lemah..nak ISO baru kalut...kejar kita nak suruh bersih lombong najis ni..dalam terik mentari dngan muka berlakon baiknya, aku buat tugas ni..tapi..hati ni tuhan saje yang tahu...inilah antara pngalaman pahit aku kat sane....

kena pikul tangga naik lif, panjat bumbung level 4....macam macam dan yang sakit hatinya bos dia perli aku ni pemalas..tak educated...tak mau cari kerja..
tu la..madu yang kita beri..racun yang kita balas... setakat ada IR dah nak berlagak tak payah la... aku pun tngah kejar nak jadi prof. ni...lcturer sini yang taraf prof. pun tak sejahat mulut dia...
and untuk semue staf yang tak puas hati ngan aku..im sorry ok....
tapi yang banyak ajar and nasihat aku tu..terime kasih banyak banyak ye...

moral value nye...kalo nak LI jangan main redah je...pikir dulu ye....

No comments: