Saturday, October 4, 2008

raya dan raya...

1 okt 2008 - 1syawal 1429h...dah raya dah..kejap rasenya puasa sebulan...
ari tupun aku balik naik bas university turun kat trengganu..nak ambik tiket balik kelantan..tapi hari ini tiket abih...lastnye...aku naik prebet je...balik kB...trafic memang teruklah...
3 hari sebelum raye dah macam esok nak raye....

1 syawal...aku buat ape..aku pergi 2 rumah je raye ni...dah okay lah tu..tu pun rumah mak sedara aku ngan mak sepupu aku..blakang rumah tu je.. tu pun ikut abe aku...

raya ni special gak sebab semua berkumpul kat rumah...seramai 19 orang ahli..adik beradik + ipar + anak sedara...ramai gak yang datang...

raya kedua aku demam..dah macam orang keracunan makanan..cirit birit ngan muntah..demam sakit kepala dah bercampur sume...satu hari aku tak bangun...

raya ketiga aku sihat sikit..tapi malam tu gak aku naik bas...jadi...satu ari je aku raya je...
raya keempat dah ade kat johor...dah cam ape dah jadi...bosannya....aku nak raye..nak rehat.. tapi ingatnya kalo tak busy aku nak balik study week ni...

duit raye....dapat gak ..total...rm115...tapi dah abih dah..kejap je...
ape pun selamat ari raye.maaf zahir batin...

No comments: