Monday, October 13, 2008

SABOR JEEE...


mingu lepas aku busy giler..nak menulis kat blog pun tak sempat...hari ni aku sempat gak.. dan hari ni befday aku yang ke 21...aku dah layak mngundi dah...rasenya bosan sangat..kalo tahun lepas aku duk rumah tapi tahun ni aku befday kat johor je....

assignment penting dah siap..tapi tinggal lagi yang menyibuk satu dua..minggu lepas aku dah ade dua test..material selection cam boleh jawab je..tapi dari conclusion yang lctrurer buat, cam teruk aje sume...aku dah rase takut aje...
eng math 3 aku test hari sabtu..memang aku takut yang ni..teruk gak..tak boleh jawab ...aku risau sebab tiga kredit dan quiz aku tak score..kalo failed test ni aku tak tau ape nak jadi sem ni...
mngu ni test thermo 1 pulak...aku kena score yang ni..

yang paling aku sakit hati ialah etnik..tak habis2 buat bnda bodoh..subjek yang mnyusahkan lebih dari subjek mekanikal..padahal subjek elektif aje..dan semalam aku dapat msg member aku bagi ader assignment etnik..aku punya buat sampai tidur pukul 4pagi..dan tadi aku baru je tahu yang assignent tu utuk budak course lain dan bukan course aku..GERAMNYAAAAAAAAAAAAAAAA..... tuhan saje yang tahu...tak ade sorang pun inform pasal bnda ni..aku dah kena tipu.... ketua kelas aku memang giler... pentingkan diri sendiri...dasar budak poli( bukan sengaja nak hina)....

apa pun semalam ade tayangan filem 1957 HATI MALAYA tapi aku layan jap je..pergi dewan ak tengok program india sathapathi..tak best dan bosan....pening aku dngar bahasa tamil...

rumusannya...befday aku memang sedih ni..

No comments: