Thursday, November 13, 2008


hari ini dah masuk 14 november 2008..masih ade satu minggu lagi untuk aku habiskan semester ini. dan minggu ni pulak duk exam...aku dah lepas 3 paper and ade 3 paper lagi... satu paper dah tahu result dapat A-, tapi math 3 aku tak berani sebab aku memang tak boleh nak jawab ari tu.. dan semalam pulak duka bersilih ganti, subjek thermo yang menakutkan tu dah jadi igauan ngeri pulak... yang pasti 3 paper lagi pun aku tak jamin nak score... jawab semampu yang boleh.. apapun aku dah tak sabar nak habiskan semester ni... member2 aku ade yang dah jadi semester akhir untuk diploma..bagi yang extend tu, satu kegembiraan pulak bila ari ni jadi hari terakhir sebagai pelajar diploma dan malam tadi rasenya ade buat BBQ kat rumah sewa member aku..kan dah nak habis dah..kebanyakan budak ni dah give up dah nak study and ambik degree, so dia orang buat party to celebrate dan perpisahan.. semoga dah berjaya.. dan aku dengar dah ramai dapat offer kerja..congratulation ok...tapi aku dijemput dan aku tak pergi.. malas rasenya sebab ade ramai budak2 yang aku tak kenal.. apepun kalo diikutkan aku ade baki 5 sem lagi...panjang lagi hidup ni... aku harap sem ni akan dapat tolong aku untuk support next sem...

No comments: