Friday, November 21, 2008

akhirnya sem ini....


semalam last paper for a final exam...dyanamic.. soalan nya tension aje... tapi at least aku dah buat terbaik dan aku harap aku dapat result yang aku harapkan..


ramai dah yang balik kampung..yang tinggl pun dua tiga orang yang nak balik ari ni.. aku pun balik malam ni..22/11... naik k.api.. tapi sebelum balik kena kemas barang barang masuk stor..beg nak balik dah tak muat..ade 4 barang aku kena bawak ni...penat gaklah... aku tak tahu cam mana nak bawak ni...


aku cuti sebulan lebih dan 27/12 ni datang balik untuk next sem...


dan untuk cuti ni myb aku tak masuk blog ni.. rehat jap kan..and myb cuti ni pun aku relaks je.. yang pasti beberapa acara penting spt wedding abang aku akan berlangsung bulan 12 ni dan bulan tu gak lah musim banjirrrr........


diharap sem ni akan memberi bnyak pengajaran untuk sem depan..........


so...byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..

No comments: