Wednesday, January 13, 2010

~~~ come back ~~~

dah lama dah aku tak menulis dalam blog ini.kalau diikutkan tarikh terakhir aku menulis adalah 13 oktober tahun lepas. hari ni pun dah 13 january 2010..hahaha dah 3 bulan aku tak masuk blog ni, maklum ajer laa sibuk dan malas sentiasa menghantui hidup ni..hari ini merupakan minggu ketiga kehidupan aku di semester 2 tahun 3 ijazah sarjana muda kejuruteraan mekanikal di UTHM ni...so, nothing special for this sem..and i hope thz sem akan ikut kejayaan 2 semester sebelum nii..opsss..cerite pasal result sem lepas yer..syukur sangat sebab aku dapat result yang baik gak...aku pun nak kongsi gak result aku sem lepas niiii...
static B+...solid1 A-...math 4 numerical A...thermodynamic2 C+....fluid 2 B-....lab5 A-....economic A... and my GPA result 3.44 n CGPA 3.18....ok ler tuu walaupun ramai mmber aku yang dapat dekan sem lepas...

dan sem ni pula aku register 18 kredit gak...solid2, design 1, heat transfer,lab6,industrial eng ,control eng,manufacturing,woksyop4....
sem ni memang subjek killer bnyak tapi harap2 dapat ler score waaupun buat mase ni aku duk pening not ready yet to study ..heheee...jadual sem ni teruk gak dengan kehidupan baru aku di tamna universiti ni yang stresssss sangat2...umah aku dah mcm water theme park dah...paip atas syiling bocor dan umah bnjir dah...hostel management office n contractor myb ade bnyak prob kene satel sbb penghuni kat sini bnyak perkara dah tak puas hati dengan life kat sini..tension jerrrrr....

cerita pasal sem ni gak aku baru jer habis join jd executive for southern cup debate ompetition (SCDC)...debat b.inggeris..walaupun tak fasih BI pn aku jd executive yang handel debat kat room 12..penat sangat2 kat sini..kena kesana kemari dan pastikan bawak speaker ke bilik dan sediakan ape yang patut...kena 2 sesi jaga masa...nasib baik tak ade prob sangat and the winner UIAM..congrat...31 january ni gak aku kena join engineering fest marathon kat bp mall...tapi yang ni aku malas lah pulak nk handel...tngoklah camane....

sekarang ni aku dah guna broadband maxis sbb hostel ni tak ade wireless..tension jer maxis ni slow sangat..tipu pnyer company...3 hari jer aku pakai laju yang lain cam setaraf ngn wireless..myb pas ni aku nk tukar ddengan celcom lak..harap2 tak kena tipu daa....laptop aku pn dah tambah ram 2G =rm165...ah laju daa laptop ni..n myb kena beli cooler pulak...

dan macam2 lg em ni..nnt aku update story kat sini...

No comments: