Wednesday, January 14, 2009

january

january ni mungkin bulan permulaan bagi aku bagi sem 2 ni..dan bulan ni akan cover 4 minggu kuliah dan yang pasti 3 minggu yang berlalu ini akan penuh dengan suka dan duka . antaranya....

a) kelas auto cad yang memang aku tak minat dari dulu lagi..dah naik menyampah dah..lecturer duk fikir semua budak ni dah pandai ke,,,masuk kelas tak ajar pun pas tu "awak dah belajar kan, jadi buat latihan"..kalau dah belajar lebih baik transfer aje subjek ni..sengal..
b) statistic pun cam tu jugak.dialog yang camtu gak yang kena pakai....lepas tu budak ni dalam kelas duk gelak gelak dan dia marah pulak"awak jangan duk buat joke bodoh..saya dah 22 tahun mengajar"...
C) mekanik mesin tak faham sangat ape yang diajar...dia banyak ajar pasal teori je...
d) technical writing aku memang tak boleh nak tangkap sangat..lecturer datang dari brunei tu cakap punya hebat cam om puteh..sejam kelas dah macam lima tahun tunggu kelas nak habis..
E) TITAS pulak lagi sedih..cikgu sekolah rendah yang ajar..cara ajar pun cam sek rendah..yang sedihnya aku tak ingat yang malam ni ade titas..so terpaksa aku teringat hakikat yang aku kena ponteng malam ni..pergi kelas bagi lelaki kena pakai seluar longgar, pakai kasut, tied-in, on time..dan banyak lagi yang merapu...lagak dia memang hebat...
f) lecturer makmal 3 pulak excited nak jadi lecturer..lepas buat eks kena mengadap dia pas tu dia tanya soalan cam buat oral padahal oral lepas lab ni habis minggu kelima..dah memang kerja orang yang tak de kerja cam tu lah..
G) PTPTN tak masuk lagi ni..katanya minggu depan..aku dan nak pokai ni...
H) nak daftar amaln 4 tak dapat gara gara kerani academic office yang berlagak lebih dari pensyarah padahal pensyarah dah luluskan...

macam macam dah jadi semester ni dengan kebanyakannya pening kepala.................

No comments: