Saturday, January 3, 2009

awal tahun...

aku duk menulis ni dah masuk 4 january 2008, pukul 03.17 am..duk kat hostel ni sorang sorang dalam bilik tak tahu nak buat apa..roomate aku tu dah dua malam tak balik bilik ..tak tahu pergi mana, mybe balik kampung kot...
apapun hari semalam aku ngan member pergi bp mall...lepaskan rasa keboringan, tengok manusia kat sana... duk bilik pun tak tahu nak buat apa...memang boring hidup ini... duk kat bilik sorang sorang je, makan sorang, tidur sorang dan semuanya sorang...
jika diikutkan semalam ada program bumi hijau kena perghi surau parit jelutong dan hari jumaat lepas pulak ada perjumpaan dengan NC tapi dua dua aku tak join,,, buang masa je..aku duk busy fikir benda lain lagi bagus,,,
hari jumaat jugak aku pergi hantar surat untuk apply masuk TDI dan dia janji myb next week resut kemasukan tu tahu..harap harap aku dapatlah... kuliah tak start lagi dan dapat tahu pulak duit ptptn lambat masuk sebab ada masalah teknikal kat sistem dan selewat lewatnya sebelum cuti mid semm.. kalo cam tu pokai lah aku...
harapnya perjalanan sem ni akan lebih cerah seperti yang diharapkan... aku kena sattle untuk subjek registration to make sure i have no problem after this...
caiyokkkkkkk...........

No comments: