Tuesday, February 10, 2009

cerita je...


selepas tiga hari wireless kat sini ade problem, ari ni dah terbukti aku dah dpt connect intrnet...

minggu ni ade test 1 mechanic of machines.. minggu depan untuk autocad ngan statistic...

tadi baru je lepas oral test untuk lab dynamic... ape punn.. yang pasti aku bakal duduk sorang dalam bilik ni sebab roomate aku dah keluar dah pergi sambung diploma dia kat politeknik... member aku sorang lagi duk apply degree kat MIAT unikl..
apepun maybe rezeki aku kat sini kot.. degree aku ade lagi 2 tahun...
panjang lagi kan...

aku baru je ambik printer HP aku semalam buat tank CISS.. dah kena $250... tapi ok lah tu..boleh guna dah puas hati lah tu...

oh yea.. kat sini gak aku nak kongsi beberapa gambar time cuti akhir ari tu....

















No comments: